6:30 AM

Hej bloggisen! 
Jag har varit vaken sen 6:30 imorse när klockan ringde, gym i en timme sen skola till 14:10. Åkte hem, hämtade ett paket på posten och sen lagade jag mat, detta fram tills typ nu då jag kom på att jag äger en grym blogg med min bästa vän. Har packat upp väskan och ska strax packa morgondagens sen blir det att duscha, fixa manikyr och sova! Imorgon är en lång dag, blir inget gym då vi har idrott i skolan och jag vet ärligt inte om jag kommer palla kliva upp tidigare än 6:30 än, ska långsamt lära mig kliva upp tidigare men tills vidare blir träningen lite "när den får plats 4 av 5 vardagar, lördag och kanske söndag i mån av tid! Annars då? Livet leker ett spel med alla och jag har inga planer på att uttala mig om Biebers galna liv på bloggen längre, för vet ni vad? Det kommer låta precis som jag sa till Dimitra, det kommer att låta som om han är min pojkvän och jag verkligen känner honom men det gör jag ju inte. En grej kan jag dock säga och det är att killen inte mår bra och behöver hjälp. 
 
Nu ska jag gå, fixa allt som behöver fixas och lägga mig <3
En kass mobilbild på min mat idag, var för hungrig för att hinna hämta kameran och fota <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!