Not as you think

Det är så hemskt egentligen.. När man känner igen sig i något som ska vara påhittat. När man sitter i köket hemma hos en person som betyder massor och gråter medan alla andra sover. När man sitter och tittar på en serie och inser att man är en av karaktärerna, när man inser att det där är riktiga livet som visas på ett mer classy sätt. Jag mår dåligt över det, för där har jag varit, jag har varit dendär som gör allt för att hamna i en viss grupp eller som man säger ett "gäng", jag har varit dendär som inte har kunnat berätta saker för att jag varit rädd att det skulle påverka andra.
 
Jag vet egentligen inte vart jag är påväg med detdär ^ men jag vill bara att alla ska veta att jag inte är den personen längre, jag går fortfarande runt och är rädd för att bli den personen igen men det är så jobbigt. Jag känner att jag börjar tappa greppet igen och om jag gör det kommer jag förlora allt igen, jag kommer stå där helt ensam och det är inte värt det. Så alla ni som någonsin försöker ändra på er själva, gör inte det för det är jobbigt även i efterhand. 



And well, nu ska jag dra en kort summering av dagen och återgå till att kolla på GG, det är vad jag känner att jag behöver just nu. Imorse vaknade jag på bästa möjliga sätt, for real och sedan fixade jag mig för att åka till skolan på utvecklingssamtal, något som fick mig att se över saker. Bestämde att jag och Håkan (min mentor) ska ha avstämningsmöte en gång i månaden så att jag inte hamnar i en svacka där jag sabbar mina framtidsplaner. Sedan åkte jag till Vänge och var med Dimitra i 1 1/2 timme innan jag gick till en konfaträff, vi hade så himla kul då vi pratade om hemligheter och gjorde nåt konstigt med citronsaft och papper som man sedan skulle bränna lätt för att få fram "the hidden message" men jag lyckades bränna mitt papper och vi satte nästan huset i brand flera gånger. Sedan fick vi kinderägg och bara pratade om massor. När det var slut blev jag tillbakaskjutsad hit och lagade en lite sen middag som blev hamburgare, världsagott! 
 
Efter middagen satte jag mig ner och pluggade körkortsteori då jag känner att jag måste komma igång  med det och när jag var klar med första kapitlet satte jag mig i köket och har i snart tre timmar kollat på Gossip Girl och reflekterat emellanåt om allt mellan himmel och jord, därav det fina introt på detta inlägg. Imorgon ska jag sova länge och sedan spendera alla <3 dag framför tvn med B&J och mer plugg! Vi hörs 
 
 
Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin design!

Svar: Tack så mycket :)
Elizaveta Komarova

2014-02-16 @ 16:53:29
URL: http://olivias.webblogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!