It was your best song

Hej till er alla pigga och glada från en inte en så pigg mig! 
När jag kom hem från skolan fick jag världens gråtmarathon av alla de mest konstigaste grejerna. Samma sak hände igår kväll och jag känner bara att min kropp behöver vila upp sig, imorgon är det nya tag som gäller! Just nu sitter jag i badkaret med datorn och lyssnar på Bon Iver samtidigt som jag funderar över allt möjligt, har insett att jag kommer resa massor i år om jag har tur, fast tar det på bloggen senare ;) När jag klivit ur ska jag först och främst packa morgondagens väska då vi har skridskor på idrotten och även plocka fram mina kläder jag ska ha då jag ska till gymmet efter skolan, så blir lite extra mycket att packa. 
 
Ska även planera lite grejer jag måste komma ikapp med i skolan och även skriva lite omdömmen på schoolsoft inför utvecklingssamtalen som äger rum nästa torsdag för min del :) Sen tror jag att det faktiskt blir en pluggkväll idag, har för första gången hoppat av mitt "socker på lördagar" ordentligt idag, fick i mig så mycket socker att min kropp bokstavligen skrek! Mådde så illa efter det men det behövdes, ni vet tröstäta ;) 
 
Nu ska jag ta mig ur mitt favoritkrypin och rycka tag om mig själv! Vi hörs! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!