I don't want this moment to ever end

Hej bloggisen! 
 
Jag har faktiskt saknat bloggen smått men bara inte tagit mig orken att  klicka mig in här och blogga.  I fredags kväll stoppade jag i mig en B&J Dough-Ble Whammy och såg på massor GG avsnitt! Helgen spenderades i princip på samma sätt, shoppade gjorde jag också, kan nog kanske fota allt någongång och visa upp! 
 
Just nu sitter jag hur som helst och lyssnar en massor på eminem och funderar på att steka pannkakor eller nåt för är himlans sugen ! Och sen kolla på massor av Gossip Girl. Idag har jag för övrigt varit i Stockholm största delen av dagen och förlängt mina naglar, blev så sjukt fint! Och sen åt jag sushi till middag!!! Det är så inte jag egentligen så jag ba njöt! 
 
Ska bättra mig på bloggningen, håll ut ba ;) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!