I can't swim on my own.. <3

Idag när jag kom till skolan stod Joel och lyssnade på Justins musik så jag tog en hörlur och han satte igång Overboard så då stod vi där och sjöng på den i kör. Så jäkla länge sedan jag lyssnade på den så nu har jag lyssnat på den typ hela dagen! Sen har jag också haft jäkligt ont i mage så jag känner för att dra hem men jag ska först åka och köpa en grej jag velat ha jättelänge och sedan ska jag köra lite med bror, efter det ska jag till gymmet och träna med JP eller någon annan kotte, förmodligen JP :) 
 
Dimitra stannade hemma idag och jag är helgalen som kör på magtröja, röda läppar och ett par jeans jag precis lyckats komma i igen! SÅ LYCKLIG! Men nog om det, nu ska jag göra klart mitt arbete och sedan sluta för dagen! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!