Sex is always the answer

Hello beautys <3
Sitter på tåget till Stockholm och tänkte passa på att blogga lite! Har ju äntligen kommit ikapp med alla sammanfattningar så det är bara att scrolla lite för att se alla eller klicka er in på kategorin "sammanfattning 2014" däremot är ju designen lite CP då jag inte orkat byta alla bakgrunder men det får jag fixa sen. 

Så vad händer ikväll? Jo vi är påväg till Stockholm med KU för en terminsavslutning med mässa och sen mongolisk BBQ, jag har ätit en banan idag och lite frukost (kl 12) men inget mer då jag vill få plats med all mat #svullonumberone :p 

Planerade precis in mitt första spinningpass också, kära ledare R motiverade mig tillräckligt nog för att våga, och well, först spinning på lördag sen skridskor med M och C och A (tror jag?) lite senare samma kväll. 

Imorgon så går skolans sista dag för detta år av stapeln och herregud vad fort allt gått men det betyder bara massor av skoj is about to come, och vad jag vet blir det första studentiga jag gör är att åka på kryssning i Februari sen blire väl massor av skivor och fester hit och dit och det sitter väl aldrig fel? Fast känner mer och mer att det är dags att skaffa ett jobb för att försörja mina festligheter :p 

Well, läs sammanfattningarna och så hörs vi nån gång, 

~E 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!