September 2014

September var väldigt omtumlande för mig, på alla möjliga sätt. 
 
Hamnade på sjukhuset typ 1/9 och vistades där till cirkus 8/9, fast jag har ingen tidsuppfattning så kanske hamnade på sjukan tidigare, i alla fall så opererades min gallblåsa bort 6/9 och det innebar ingen skola för mig på typ 2 veckor. Nu i efterhand kan jag konstatera att jag har blivit otroligt lat sen den operationen, har börjat tycka synd om mig själv mer, fast det är ju bra på ett sätt ;) Men det är inte det sammanfattningen ska handla om. 

Bloggade ETT jävla inlägg under september och tja, det var ju mest att det var 100 dagar kvar till 2015 (det är ju bara 14 dagar kvar nu, VART TOG TIDEN VÄGEN HALLÅ?!?) Och om jag utgår från det var det väldigt höstligt mitt i September och jag var smått galen? Kunde tydligen även bära jeans två veckor efter operation, liksom vem bryr sig? xD 
 
SEN under min sjukskrivning var jag på skolans valvaka och tja, det gick väl sådär enligt mig, det är liksom omval i mars, det kunde gått bättre ;) 
 
Jag kommer ju knappt ihåg vad jag åt igår så ni får stå ut med sämst sammanfattningar, och jag får skämmas för sämst bloggning, gör ju det svårt för mig nu. Men enligt mig gick ändå hela september ut på att vara sjuk så :) 
Bjussar på en bild av en 4 månader gammal T <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!