Oktober 2014

Bloggade inget alls under oktober, men det började väl bra. 
Besökte Mikelsmässmarknaden och shoppade lite smått (bla engelsk fudge för typ 100 kr som var skitäcklig) men samma kväll hände något hemskt, min lilla T hoppade från soffan och bröt den högra framtassen så den kvällen spenderades på djurakuten i tårar. Jag hade panik i mitt mamma-hjärta och att sen lämna honom över natten och behöva gå för att se honom 3 dygn senare var en pina rent utsagt. 
 
Dagen T's ben opererades fyllde pappa 60 år, jag och M firade 4 månader och jag hade opererats exakt en månad innan så mycket föll in på samma datum. 
 
Senare under oktober månad fyllde Madde 18 och vi drog till Stockholm då hon tatuerades och besökte även Victoria's Secret butiken där älsk. köpte bodymists till mig (<3), skrev högskoleprovet en vecka senare och samma kväll drog vi ut och "firade" för jag tyckte det kändes bra (nej egentligen hade jag, C, B och M planerat utgången sen innan) och jag vart aningen full och well, kamikaze in my heart for ever ! Dock aldrig ren Smirnoff Gold igen :P 
 
 
Sen fyllde M år och den dagen började med Photoshoot i skolan för kommande affischer och reklam för skolan. Från skolan var det hem direkt, byta om och åka hem till M för att fira honom. Av mig fick han en kryssning i present som vi åkte på 31/10. Efter att vi varit och firat M så åkte jag ner på stan och hade en typisk E & C skvallerkväll med en gnutta alkohol på Terassen, hörru! Måste göras om! 
 
Fick keratinbehandling på håret också, känner mig fett fab fortfarande ;) På tal om något annat liksom :P 
 
Åkte på kryssning med M den 31/10 vilket även var halloween och Boney M uppträdande på båten. Började med en nice middag och slutade med en lite full jag illamående, men kul hade vi och jag var läskig utan att behöva tänka på utklädnad, hade nämligen fake-blod med mig från halloweenen i skolan :D 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!