Bloggningen suger

Okej, tjolahopp, tjolahej och jag har inte orkat blogga på decenier känns det som. Och slarvat med sammanfattningarna har jag också gjort, shame on me! 
 
Nej men jag ska nog göra ett lite annorlunda upplägg för att komma ifatt med sammanfattningarna eller så kommer jag spamma med alla sammanfattningar på en och samma gång. Det blir i alla fall senare idag i så fall för just nu så har jag för mycket att göra i skolan, eller mycket och mycket, jag ska skriva en tidningsartikel och lämna in på 20 minuter och det är inte det lättaste. 
 
Helgen har vart ganska så nice, fast eftersom jag lider av korttidsminne kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde fre-lör, förutom att jag sov hos älsklingen och att jag var med grabbarna en sväng. Igår så var jag och C även på stängningen av Musikhjälpen och det var faktiskt nice att få komma ut en sväng på stan även om jag inte orkat åka dit på hela veckan dem har vart här. 
 
Men som sagt så kommer sammanfattningarna på ett eller annat sätt att dyka upp under dagen, bara att hålla ut! och kan säga att vissa av de kanske kommer placeras under det här inlägget, bara så ni  vet ;) 
 
Juste, bakade pepparkakor i fredags, och bilden över är Timbaktu ;) <3
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!