Before I walk away

Godmorgon :) (eller natt eller kväll eller dag) 
Jag sitter just nu på bussen, därav att jag har tid att blogga! Är påväg till en ortoped för att få mina sulor jag beställt och efter det ska jag röra mig mot skolan och sista skoldagen för 2014, det känns jättekonstigt, det var ju augusti typ nyss :o 

Igår så var vi somsagt i Stockholm, vi kom dit för tidigt så gick till Gallerian och jag var ju illa tvungen att kika in på Hollister, och inte gick man tomhänt där ifrån, fick med mig en grymt snygg bh /
:) Sen blev mässan vi skulle besöka inställd och då var prästen i den församlingen så underbar och styrde upp en liten gudtjänst/mässa för oss i sakristian! Det var det gulligaste någon gjort eftersom hon annars skulle ta hand om sin ungdomsgrupp :) efter den lilla mässan så gick vi till Djingis Khan vilket är en grymt bra mongolisk restaurang på Kungsgatan i Stockholm, hur mycket som helst att välja på i buffén och även bland det råa :) Rekomenderas stort om man letar ställe att äta på i Stockholm :) 

Annars har jag klänning för första gången på 100 år till skolan, det lär bli intressant att se om jag trivs i det (ibland så går det) och utöver att jag har klänning så snöar det och lilla julpeppade jag är hur glad som helst fast väl medveten om att det kan smälta :( 

Men hur som haver ska jag ägna mig åt Nickelback  i lurarna och bara vara :) 

Puss o Kram 

halvtaskig bild då jag tog den medan jag gick :p
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!