Sorgen är extremt stor just nu.

Hej alla som läser bloggen, nu är det såhär att jag tänkte blogga jättemycket men i tisdags så fick jag reda på en ganska tråkig sak. I söndags så dog en väldigt nära vän till min familj, han var som en farbror till mig och då som en bror till min pappa. Sorgen är extremt stor just nu och jag har tagit det väldigt hårt då han inte var sjuk och det hände när han var och handlade. Ingen var berädd på det.
 
Så jag vet inte hur länge jag kommer behöva för att sörga och jag vet inte ännu när begravningen kommer vara. Så jag hoppas ni förstår om jag inte kommer blogga så mycket. Jag ska alla fall försöka överföra bilderna från 5Sos eventet och lägga upp några av dom här!
 
Men som sagt kommer jag vara lite off då jag vill vara med min familj just nu och jag hoppas verkligen ni förstår! Tack så mycket!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!