Morning sunshine

Godmorgon!
Eller något, jag har rejäla problem med att somna, somnade 5 imorse, vaknade nyss.. Hur som helst ska jag pallra mig upp ur min säng och få i mig mat, sen ska jag fixa mig, packa och åka på årets första påskmiddag som är hos Mormor och Morfar (Dimitras). Igår kväll så satt jag förresten uppe och gjorde om mina ikoner på datorn, men nu har jag ingen aning hur jag vill ha dem, typ mer classy.. Får tänka ut något, är himla nöjd med Spotify, photobooth och photoshop men måste ju komma på bra grejer till alla andra, Google chrome är asgullig också men jag vill att alla har samma stil.. Hmm.. 
 
Nu måste jag komma upp ur sängen annars är jag körd, skulle vaknat 10 idag men nu är alla planer fucked up, så nu får jag tänka i nya banor, inte kul. Vi hörs <3 
 
Extremt mycket cuteness över denna monkey <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!