I'm not a stop along the way. I'm a destination.

Jag tänkte bara kika in här lite snabbt och säga Glad Påsk, sådär på andra timmen av annandagen. Min påskhelg har varit grymt rolig och det har jag mina "lantisar" att tacka för. Imorgon (idag) är starten på en ny vecka, imorgon är det multitasking som gäller och på tisdag får jag återvända till ett ställe som blivit som ett hem, nämligen skolan. Längtar jag? Både ja och nej, ja för att jag inte kommer sitta hemma hela dagarna och äta mig tjock, nej för att det är extreeeeemt lite dagar kvar nu i tvåan, om man tänker ALLA dagar med obligatorisk närvaro är det 25 dagar, om man bara räknar "vanliga" skoldagar är det drygt 20 dagar, om jag ska ha full närvaro? Det är mitt mål. Klarar jag mina mål? Kan ni ge er fan på! 
 
Imorgon är det alltså min sista lovdag, jag har min lila anteckningsbok, en matteläxa, tyska och även planera inför ett möte att göra. På det ska jag hitta på något med mitt utseende också, tröttnat en aning, jag ska även hinna sortera mina kläder, har inte orkat göra det hela lovet. Om jag kommer ha tid över ska jag även titta klart säsong 4 av Gossip Girl, så bloggen ligger lite åt sidan på annandagen men jag kan lova att jag tänker ta igen det så fort jag har tid! 
 
Godnatt <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!