Ibis Styles Göteborg City

Ni kanske vet att jag ska till göteborg nästa vecka, Mamma och Jag kommer ju bo på hotel medans Kiki kommer bo på en skola med sitt lag. Mamma och jag har kollat runt på hur många hotell som helst och har boket ett men vi funderar på att byta hotell till Ibis Styles Göteborg City som är ett hotell på en båt!
 
Ser sjukt mysigt ut och jag hoppas mamma verkligen bestämmer sig för det här hotellet för det skulle verkligen göra hela resan perfekt! Rummen är ganska små och jag älskar små rum och sängarna ser bara hur mysiga ut som helst och det är jättenära till centrum och allt och tänk att komma till rummet på kvällen och kolla ut och se alla mysiga lampor som speglar sig i vattnet!
 
Båten har 120 rum och är 3 våningar hög, gratis wifi som är ett enormt måste för min del! Like can't live without it!
 
Imorgon är det bara 8 dagar kvar innan vi åker!! Så sjuk peppad!
 
Nej kommer bli så ledsen om vi inte bor här haha! Här får ni lite bilder på hotellet!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!