Great leaders only need three hours of sleep!

5/10 post-its avklarade och jag ska strax hoppa in i duschen med musik. När jag kliver ut ska jag nog fixa en till av mina uppgifter jag hade idag sen är det bara att lägga sig i sängen, kolla på de två sista avsnitten av Gossip Girl och sova för imorgon är det skola som gäller! Idag har dock varit extremt skönt och jag har verkligen njutit av solen och plusgraderna, så fort jag vaknade fixade jag iordning på balkongen och spenderade hela dagen där, med en vägg full av post-it och datorn på bordet med en grym frukost kunde jag riva av massor av uppgifter snabbt som attan! Sen att jag blev lite brun är ju bara ett plus i kanten! Idag kan jag ärligt säga att jag gjort mer än vad jag gjort under hela lovet och jag är jäkligt stolt! Jag tror mycket ligger på att jag tagit mig tiden och vilat upp mig, låtit mig hitta tillbaka till lugnet och bara andas, så hiiiimla viktigt att ta hand om sig själv, mår du skit? VILA UPP DIG FÖRFAN! Tänk inte som Blair i GG som jag citerat i rubriken för sömn och vila behövs, sen kan man multitaska men glöm inte att vila upp er emellan! 
 
Nu ska jag ta en varm o skön dusch, sen ska jag fixa lite smått och sova, vi hörs imorgon <3 
 
Från WeheartIt <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!