GBG vs Gotland

Små paniken börjar komma nu känner jag! Som sagt har ju Ello packat hela dan och imorgon börjar jag packa. Det här är första gången vi åker till två olika ställen. Hon har lixom alltid varit där med mig eller här hemma i Uppsala och när hon åkt iväg har jag varit med henne eller så har jag varit här hemma i Uppsala.
Så har det varit hela tiden, men nu åker hon till Gotland imorgon och jag åker ju till Göteborg på torsdag. Snacka om att jag kommer känna mig lite lost utan henne haha.
 
Kommer dock åka och säga hej då till henne innan hon åker, sen ska jag spendera resten av dan med Aron som kommer sova över här och sen på Onsdag ska vi dra in till stan och ha lite kul innnan jag åker hem och sover, för på torsdag så är det väckning kl.5 för att åka kl.6 för att sitta på tåget kl.7.10 mot Göteborg. Det har också blivit bestämmt att mamma och jag kommer bo på den där båten och jag kommer såklart ta massa bilder och såklart försöka uppdatera på tåget också!
 
Men nu ska jag försöka sova lite för imorogn är det sista skoldagen innan 5 dagars helg! Hoppas ni har haft en bra start på veckan!!
 
Har ni varit i Göteborg eller på Gotland??
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!