Too young to know about forever

Vad händer hos er? Hos mig är det chillen dillen, ligger i badet med kära Eddy (Ed Sheeran) i högtalaren jag lånar av Chris,precis ätit lite cashewnötter och ska precis börja plugga! Har ju som sagt en hel del att göra, är dock jättetrött då jag gick 4 km nyss typ och det är ganska skönt i och försig men jag är inte så van vid att just gå utan brukar välja att springa men då det kan vara dåligt för kroppen att plötsligt börja springa utan någon som helst kondition valde jag idag att gå en lite längre runda! 
 
Imorgon väntar skola redan klockan 8:30 då vi har tyska, efter skolan så ska jag hem en sväng och packa då jag ska spendera helgen hos min älskade kompanjon i vått och torrt, hon kallas även Dimitra av vissa u know ;) På lördag är det kulturnatten här i Uppsala vilken även den ska spenderas med Dimitra, det är riktigt skönt faktiskt! 
 
Men nu ska jag faktiskt ta mig tiden och plugga... Först ut blir Engelska och Tyska ! Ciao <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!