Till you get it

Sitter just nu påväg till Gottsunda med Alicia, vi ska till Deichmann, skoaffären ni vet? Sen tänkte vi faktiskt bara fördriva tiden. Idag var det en riktigt nice dag i skolan, humöret var på topp även om det innebar DRAMA ;) "stort ego, liten penis" som påvel sa på skämt, haha tack till dem personer jag har om mig förgyller min vardag!  

Efter skolan plockade pappa upp mig och i åkte till gränby där jag köpte froyo och lite vanliga matvaror som är bra att ha hemma, sen blev det att åka till polisen för att fixa nytt pass, tjejen bakom disken var otroligt trevlig och fixade allt på smidigaste och bästa sätt! Hon dubbelkollade tre gånger om jag var säker på att ja ville ha kortet så och om signaturen skulle vara så osv. 

Vi får höras senare bloggen, för nu vill jag njuta av musiken i mina öron! ~E



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!