The king is dead

Nu har jag bestämt mig för att testa med ännu en bloggning från mobilen.. Bilden från imorse är nämligen upplagd via appen efter iOS 7 uppdateringen ;) 
Idag har egentligen gått ut på att bara strotsa runt i skolan, först hade vi naturkunskap ( fan kom på att jag hade läxa i det nu...) och jag satt i biblioteket med min nya drog i öronen vilket är KENT, tror det har med hösten att göra, såfort hösten kommer varje år börjar jag lyssna på massor av knasmusik och dricka te i mängder, men det hör väl till I guess? Sedan hade vi medieproduktion så jag och killarna (Jocke, Elias och Robin) började filma vår story om den vandrande tennisbollen, jag vet, vi är skitkreativa... Efter att jag slutat åkte jag till Elgiganten och köpte en Canon multiskrivare, så nu äger vi en sådan ^^ och ikväll när mamma kom hem hade Hon med sig ett par skitballa converse till mig ! 

Imorgon börjar ja 10:20 tror jag och har två lektioner i skolan, vilket egentligen blir en och en halv då vi måste åka till stadsskogen vid kunskap ( min gamla skola) för att orientera! Och därifrån kan jag ta direktbuss hem sen och även köra min promenad på köpet då jag ska till andra sidan skogen om jag ska ta direktbuss.. Så får se om jag ens orkar... 

Men nu måste jag få i mig lite sömn.. Godnatt från E <3



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!