STULEN

( ) Hatar kärlek 
(x) Har converse 
( ) Känt mig som ett as 
(x) Älskar att gunga 
( ) Gillar någon så att det gör ont 
(x) Är höjdrädd 
) Är homosexuell (x) Kysst mig själv i en spegel 
( ) Hoppat från ett fönster 
(x) Viskat i någons öra 
(x) Hamnat på sjukhus 
(x) Förlorat någon jag älskade 
( ) Dödat någon 
(x) Bakat sockerkaka 
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt 
( ) Ätit godis istället för att gråta 
(x) Skrikit hora/bög till någon 
(x) Varit full 
( ) Varit ordlös 
(x) Har skrivit på någons arm 
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil 
(x) Har ångrat mig 
(x) Varit svartsjuk 
( ) Har hostat blod 
(/) Tycker om kladdkaka 
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om 
(/) Har hatat mina föräldrar 
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt 
(/) Hatar min kropp och mitt utseende 
(x) Har spelat gitarr 
(x) Skrattat åt mig själv 
(x) Sjunger i duschen 
( ) Blivit strypt 
( ) Har sett någon dö 
( ) Blivit slagen seriöst 
(x) Har skrattat så jag gråtit 
( ) Sprungit och gråtit samtidigt 
(x) Haft solen i ögonen med ett leende 
( ) Slängt porslin i väggen 
( ) Hatat hela världen 
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat 
(x) Gillar inte att folk tjatar på mig 
(/) Drömmer ofta mardrömmar 
(x) Skulle kunna dö för någon 
(x) Har ett smeknamn (Ello) 
(x) Somnat på golvet 
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig 
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen 
(x) Åkt buss genom halva Sverige 
( ) Kastat mig framför ett fordon 
(x) Älskat någon som inte vet om det 
(x) Skrapat upp knäna 
( ) Hållit i en orm. 
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå 
( ) Kastat min telefon i vattnet 
(x) Vaknat av att jag gråter 
( ) Känt mig som ett får 
(x) Haft läppstift 
(x) Har gråtit i någons närvaro 
(x) Älskar regn 
(x) Har slagit till någon så att personen tappade andan 
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll 
( ) Har en studsmatta hemma 
(x) Har sett en film mer än tjugo gånger 
( ) Kysst med öppna ögon 
( ) Gillar att städa 
(x) Har gråtit av lycka 

Jag har... 
(x) snott den här listan från någon! 
(x) rökt 
(/) varit full! 
(x) Haft självmordstankar 
(x) varit/Är kär 
(x) varit i slagsmål 
(x) rymt hemifrån 
(x) Skadat dig själv 
(x) skolkat! 
(x) hånglat med en kille 
(x) flugit! 
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
(x) hoppat i en vattenpöl 
(x) fuskat när du spelat datorspel! 
(x) Svält dig själv 
(x) somnat i skolan! 
(x) tittat på en solnedgång 
( ) sovit under stjärnorna 
( ) blivit rånad 
(x) blivit missförstådd 
(x) vunnit en tävling 
(x) känt som om du håller på att dö 
(x) sjungit karaoke 
(x) betalat för mat med bara mynt 
(x) fångat en snöflinga på tungan 
(x) dansat i regn. 
(x) gjort upp eld på en strand 
(x) fått en önskan inslagen 
(x) kysst en spegel 
(x) sjungit i duschen 
(x) fastnat med tungan i metall 
(x) pratat i telefon i mer än 10 timmar 
(x) stannat uppe hela natten 
( ) inte duschat på en vecka 
(x) blivit rädd för att titta på skräckfilm ensam! 
( ) brutit ett ben/arm 
( ) fångat en fisk och sen ätit den 
(x) skrattat så mycket att du grät 
(x) fuskat på ett prov 
(x) gråtit 
( ) haft sex på offentlig plats 
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor! 
( ) vågsurfat 
( ) varit otrogen 
(x) varit svartsjuk 
(x) blivit kittlad 
( ) Nördat framför datorn en hel natt 
(x) hatat mitt utseende 
(x) gråtit mig själv till sömns 
(x) Klippt och färgat håret 
(x) Varit på bröllop 
(x) Varit på fest
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!