SPT

Blir så himla trött på att logga in på bloggen och se att samma person (samma IP) kommenterar strunt och onödigheter på bloggen. Det är inget större problem med det personen kommenterar men just att inte kunna stå för att det är just du som faktiskt sitter och kommenterar detta på vår blogg är lite av barnsligt. När vi faktiskt vet vem det är och var personen bor och när personen redan fått en tillsägelse av Dimitra angående detta tycker jag bara du är jobbig. Du kan skita i att kommentera om du inte kan ange något sätt att kontakta dig på eller om du inte anger att du är den du är. Så snälla : Skriv vem du är då du ändå inte lyckas med att vara anonym eller strunta i att kommentera! 
 
Detta är ett exempel på en jävligt onödig kommentar av h*n:
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!