Skype idag igen

Borde egentligen sitta och göra historia läxan till imorgon men istället sitter jag och skypar med Hamid, Harald, Pawel, JP och Oscar. Ska snart gå och lägga mig men måste verkligen fixa histora läxan tills imorgon. Ska fixa det innan jag går och lägger mig! Imorgon är det onsdag och det betyder veckans längstade och jobbigaste dag, börjar 8.50 och slutar 15.10. Så sjukt tråkigt :c Sen på fredag har vi skol foto också! Har också dans imorgon.
 
Ska sluta skriva nu och försöka kolla på historia läxan! Bye bye bloggen <3
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!