Shopping!

Åkte in till stan efter skolan en snabbis med mamma då jag verkligen behövde ett nytt skyddsplast till min mobil, inte bytit det sen jag fick mobilen som är över 1 år sedan! Så blev lite mer än bara det också, ska också visa vad jag köpte i fredags! Så här kommer det :) Bilden på min mobil är bara för att visa varför jag behövde köpa nytt skydds plast :c
 
 
Tights och Skjortan är köpta på Lager 157. Tightsen 60/70 :- styck, Skjortan 200 :-
Den svart vita tröjan, radiga tröjan och tröjan med texten är köp på New Yorker. 179 :- styck
Hörlurarna är köpa på TGR. 70 :-
Skyddsplasten är köpt på Clas ohlson. 99 :-
Och den underbar parfymen Our Moment är köpt på Parfymeri L. 335 :-
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!