Ring my bell

Jag är vaken och har varit det snart en halvtimme! Har redan hunnit fixa en frukost men äter den i snigelfart för jag brukar må illa annars! Ska precis starta igång PLL och börja platta håret, efteråt blir det sminkning! Och justja, minns ni att jag satt en deadline på bloggdesignen till 24:e vilket var i tisdags? Den är klar! Det är småfix kvar, som header och profilbild! Profilbilden ska jag göra snarast och headern ska Dimitra fixa, så fort det är klart så ska vi publicera den men just nu kan jag inte lova när då jag har massa i skolan precis som Dimitra. 
 
Jag har t.ex. prov i Litteraturhistoria imorgon, på onsdag har jag prov i matte och sen har jag massa av uppgifter att lämna in ! SÅ jag måste lägga ner tiden på skolan, tyvärr. Men som jag skrivit förr så går sånt alltid före allt annat! 
 
Nu ska jag faktiskt börja så jag hinner, mitt hår är kaos att platta igenom! 
 
Ciao ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!