Nany

Ny design på bloggen peeps! Vi har inte hunnit göra nya signaturer men det kommer så småning om ! Allt är kodat av mig och det är copyright på det. Vill ni däremot ha hjälp med er design är det bara att kommentera så kan jag föröka så gott jag kan för att hjälpa er ! 
 
Annars då? Klev upp kvart i 9 och satt mig vid Ticnet, har på senaste tiden faktiskt börjat se mig som ett fan av One Direction, men kan absolut inte kalla mig för directioner! Är självklart fortfarande belieber! Men hur som helst satt jag där och drygt en timme senare ringer Dimitra och säger att hon har biljetter :D Så 13 juni 2014 blir det att se 1D Live :D
Vaknade till liv, klädde på mig och fixade mig sen åkte familjen till Thuns, jag fick med mig lite småsaker som jag kommer visa upp i bloggen senare ! Nu har Alex precis kommit hit med Maksim som jag ska barnvakta under helgen medan hon och Alicia åker på kryssning. Ska bli nice då jag får pengar för det vilket jag är i behov av ! 
 
Ska kila nu men uppdaterar senare ikväll, ska kanske även åka skridskor ikväll men det märker vi! :) 
 
 
Sincerely E
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!