Make it stop

Jag orkar ärligt ingenting just nu, dagen har varit underbar på alla sätt och vis men blev rent utsagt skit för en timme sedan då pappa fick köra in mamma till akuten. Vet inte hur låg min uppdatering blir imorgon då jag inte mår så bra men jag ska försöka mitt bästa! Skriver förresten på datorn men undviker att andvända den gamla signaturen då jag inte gillar den längre :c DIMITRA GÖR NYA SIGNATURER! 
 
Nu har jag Ed Sheeran i öronen, har precis betalat räkningarna och ska skriva klart formelbladet till matteprovet sen ska jag lägga mig, imorgon har vi Studietekniksdag 9-12, ettorna går till 15, resten av Uppsala är lediga ._. Men jag känner på mig att det kommer bli bra, allt kommer att bli bra! 
 
Funderar även starkt på att återuppta novellen jag började skriva på första januari som jag lagt ut HÄR, dock ska jag ändra designen en massa och även byta karaktärernas utseende i headern! Har massor av nya idéer så ! 
 
Älskar er, god natt ! <3 ~ E
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!