Oyasumi nasai

Okej, dagen har varit smått fullt upp... Först vakna till liv runt tolv, prata med Alex och åka ner på stan för att träffa henne och Max, ta bussen till IKEA och småhandla lite, sen skulle dem hem och jag åkte ner på stan igen. Köpte bigaråer (stavas det så?) och en ny ögonfransböjare då jag glömde min hos Dimitra. Sen åkte jag hem och duschade, la mig sen i sängen och låg och kved av mensvärk. Vid 18 fick jag ett plötsligt sug på japanskt (typ ris) så övertalade Alicia att åka med mig till Ayakos där vi åt en sen middag. Åt Yakiniku med ris, två California roll och en maki, första gången jag frivilligt ville äta sushi faktiskt. Sen så beställde vi även in tempura vilket är friterade grönsaker till förrätt och till efterrätt åt vi tempuraglass vilket är friterad glass och Banana spring roll vilket är banan med choklad inlindat i vårrullsdeg och friterat med vaniljglass vid sidan om. Riktigt gott var det! När vi kom hem målade jag naglarna och bara slöade framför TV:n. Nu ska jag däremot packa väskan och lägga mig så jag är dödstrött och ska upp vid sex/halv sju imorgon så borde sova. 
 
Godnatt alla små (och stora) människor som tar sig tiden att läsa vår blogg <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!