It has no appeal

Godmorgon! Jag sitter i bilen med mina förmyndare (föräldrar) påväg mot Barkarby köpstad (heter det så?!) och lyssnar på Marina and The Diamonds, väcktes för en halvtimme sedan så jag tycker jag är ganska duktig som är sminkad och fixad och redan i bilen ! Mår så mycket bättre än vad jag gjorde igår, Dimitra har skrivit om dagen och jag har inte så mycket att tillägga förutom att det ska göras om!

Idag lär inte det hända så mycket men vet redan nu i förväg att jag kommer ha nytta av min hundvalpsblick då jag vill ha ett par nya Nike löparskor! Men det lär vi se om det fungerar ;)

Jag personligen kommer blogga närmre mot kvällen då mitt mobil internet är slut ! Vi hörs peeps ~E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!