I can tell that your heart isn’t in it or with it

Sitter och lyssnar på Lady Gagas låt Applause och är inne på tumblr.
Vet inte hur jag känner just nu, har varit en riktig skit dag om man tänker på mitt humör för jag har varit förbannad och irriterad på alla personer som har pratat med mig förutom en person. Blir så irriterad på mig själv pga av det!
 
Jag borde göra nåt vettigt egentligen så jag ska göra det ville blogga snabbt men det blev inget vettigt inlägg :C
Jag kan berätta att jag snart kan göra en scorpion cheerleading stretches :D Fett lycklig!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!