Helvete

Är just nu i bilen påväg hem. Slutade skolan och var på jättebra humör och åkte ner till stan för mamma och pappa var där. När vi sen står vid bilen och jag håller på med mobilen och ska nästan precis kliva in i bilen så säger mamma
"Dimitra, vi måste berätta en sak men bli inte ledsen" mammas röst bryter också och jag hör hur några tårar kommer och det enda jag får ut är
"Vad fan har hänt" innan jag börjar gråta och mamma berättar.

Morfar blev inkörd med ambulans då han domna bort i höger sidan och det är ett tecken på stroke som han har haft förut. Han fick troligen en tia som jag har förklarat förut vad det är. Mofa och Momo är fortfarande på sjukhuset men jag,mamma och pappa behövde åka hem då mamma ska på ett föräldra möte och jag ska ju som sagt gå på bio. Jag skulle själv inte vilja gå nu men både mamma och mormor säger att det inte är nån fara med morfar så dom tyckte att jag skulle gå så jag ska byta om och sen ska mamma och jag åka tillbaka till sjukhuset.



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!