Du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting

Skulle skriva ett inlägg men precis när jag skulle börja skriva ringde Christopher så har pratat med honom i 45 min, så jävla charmig kille! Så sjukt glad att jag har fått lära känna honom! Alla killar i min klass är jag glad över att jag fått träffa! Kan inte bli bättre just nu!
 
Är verkligen i den bästa stunden just nu i livet! Även fast året började skit dåligt och jag låg och grät dom första 5 månaderna har dom senaste månaderna blivit dom bästa på länge!
 
Jag har sett 1D, jag har blivit bättre, jag har slutat bry mig om personer som inte har nån plats i mitt liv, jag börja i världens bästa skola och klass, jag har lärt känna personer som jag kommer ha sjukt kul med och året är inte över än! 3 månader kvar och under dom 3 månaderna kommer säkert mycket hända! Jag kommer få se Macklemore och Ryan Lewis, Med min bästa vän! Sen blir jag 16 också och får börja övningköra!
 
Det känns som det här kommer bli 3 underbara månader!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!