Don't listen.

Blir allmänt irriterad på människor som inte kan vara hyfsat trevliga, när de pratar med en. Har ni inte lärt er något alls? Alltså sorry, men det går på mina nerver. Och när folk skyller på sin barndom när de är typ 40 år, ja du kanske har haft en jätte hemsk barndom, men enligt mig ger inte det dig rätten att vara otrevlig mot människor. Det är så himlans onödigt, och det gör mig frustrerad. Jag är en sån som inte ofta blir arg men när jag väl blir det så blir jag verkligen arg. Och det finns ingenting som gör mig så arg som otrevliga, dömande främlingsfientliga människor. Usch och blä, och jag blir sur! Haha. Värsta klago inlägget men det är sant, världen skulle vara så mycket finare ifall folk börjar visa mer sympati, empati och börjar vara mer trevliga. Herregud! 
 
/ En smått arg men ändå glad, Magdalena. ♥ 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!