Dagen

Kom till skolan och var jätteglad, träffa Ello och gick till skolsköterskan för Ello behövde en alvedon, Prata lite med Hannes,Sebbe,Niclas och Harald innan jag skyndade mig tillbaka till första lektionen som var samhäll. Sen gick jag till skåpet då det var lunch. Gick runt lite med Ello innan jag tog Hannes Longboard och åkte runt i skolan sen var det dax för Svenska lektion som var extremt tråkig. Sen slutade vi, eller ja vi hade språk men hade skit ont i huvudet och mådde illa så messa mamma så hon fick komma och hämta mig. Satt och pratade med killarna igen tills mamma kom.
 
Sen när jag kom hem böt jag om till mjukiskläder och gick och la mig och sov i 3 timmar. Har fortfarande ont i huvudet och mår lite illa. Imorgon börjar man 8.55 med samhälls kunskap sen har vi matte och idrott men ska inte vara med på idrotten då jag ska till tandläkaren vid 1. Så det är en ganska lugn dag för mig.
 
Sen på lördag ska jag tillbaka fast jag ska till Alianshallen då Kiki har en mini cup. Så blir att spendera tid där. Från kl. 8 till 4 tror jag det var. Får se hur länge jag pallar innan jag ger upp och åker hem. Känner mig inte alls frisk, är trött i huvudet och har ont i hela kroppen.
 
Yeah...vet inte vad jag ska skriva mer så hoppas ni haft en bra dag och kommer få en bra helg :)
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!