Break down the walls

Jag har precis satt mig i köket med datorn och med mat. Ska kolla på PLL resten av kvällen, varvat med plugg och en liten promenad senare! Helgen har varit speciell på all möjliga sätt och vis och massor av känslor har vart inblandade. Är riktigt trött men det ordnar sig nog ska vi se, allt ordnar sig! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, hade det trevligt igår mestadels hela tiden men närmare "natten" spårade det hela ut en aning, glad att vi körde nyktert även om man inte skulle kunnat tro att vi var det när man väl träffade oss ! Haha... Vi hörs helt enkelt någongång snart ! Puss <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!