Trust that motherfucker!

Sitter på naturkunskapen just nu och kollar på något program om människans längd och varför män oftast är längre än kvinnor. Är ganska intressant men jättemycket är på franska så jag tröttnar. Jag tycker franska är vackert men så jävla jobbigt att lyssna på. Efter denna lektion har vi mentorstid till tolv och sen slutar vissa av oss. Jag ska äta i skolan och sen åka hem :D Det är jätteskönt att sluta tidigt för då kan jag åka hem och sova en stund eller kolla på PLL, har tre avsnitt kvar att kolla på och sen är jag ikapp. Jag funderar även på att kolla på gossip girl efter detta men samtidigt så börjar ju Ravenswood sändas snart så jag vet inte. Bussen till kyrkan går hemifrån runt halv fyra eller fyra så jag har ju tid om vi säger så :) 
 
Nu dog lärarens dator men men, jag ska försöka vila nu, hejdå :D 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!