That's my airbubble

Godmorgon! 
Vaknade av att det regnade och tyckte att det var hur mysigt som helst så försökte somna om. Tog mig upp, fixade mig och lindade om knät för självklart har det blivit dåligare efter gårdagens dans. Ben startade min morgon med Wing$ och jag känner mig lugn med hans musik så det är bra! Har flätor och keps, precis som jag hade igår! BTW så har jag inte berättat! Jag och Dimitra ska köra en hel vecka på engelska, via sms, i skolan, hemma, bland konfirmanderna osv. Bara för att träna på att prata öppet och inte bara skriva och förstå engelska. Lite practice skadar liksom aldrig. Hoppas även på att få sluta  ännu tidigare idag, men vi märker. Har jag tur så får jag sluta innan 12 :) då får jag lite tid mellan att åka hem och konfagruppen. Men nu ska jag sluta skriva, lyssna på musik och tänka. 
Peace out, E 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!