Spotify

•  Hur mår du idag? Boy Lilikoi - Jónsi
•  Kommer du komma långt i livet? Thought Of You - Justin Bieber
•  Hur ser dina vänner på dig? Save Tonight - Eagle-Eye Cherry
•  Kommer du att gifta dig? Jag saknar dig mindre och mindre - Melissa Horn
•  Vilket är ditt livs temasång? Just One Yesterday - Fall Out Boy
•  Vilken är ditt livs historia? Clown - Emeli Sandé
•  Hur var gymnasiet? I Like That - Befor You Exit
•  Hur kan du fortsätta i livet? Dansa Pausa - Panetoz
•  Hur kommer morgondagen att se ut? Say You're Just A Friend - Austin Mahone
•  Vad är det bästa med dina vänner? Locked Out Of Heaven - Bruno Mars
•  Vad kommer hända nästa vecka? The Man Who Can't Be Moved - The Script
•  Vilken sång beskriver dig bäst? Jet Lag - Simple Plan
•  Hur går ditt liv? Freakopat - Norlie & KKV
•  Vilken sång kommer spelas på din begravning? Same Mistake - One Direction
•  Hur ser världen på dig? Wherever You Will Go - The Calling
•  Kommer du att ha ett lyckligt liv? Save You Tonight - One Direction
•  Vad tänker dina vänner om dig egentligen? Addicted - K.I.D.S
•  Vilken sång beskriver den personen du är attraherad av? No Regrets - Dappy
•  Vad skulle du vilja säga till den nästa generationen? Boyfriend - Justin Bieber
•  Har du en mörk hemlighet? See You Again - Carrie Underwood
•  Hur kan du göra dig själv glad? Yesterday's Gone - Frida Amundsen
•  Kommer du att få barn? Endlessly - The Cab
•  Vad är goda råd för dig? Show Me - School Boy Humor
•  Hur kommer du att bli ihågkommen? Vi kommer aldrig förlora - Eric Gadd
•  Vilken är din dags sång? Stutter - Marianas Trench
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!