Spotify random 25 <3

Hur mår du idag? This Is Love - will.i.am ft. Eva Simons
Kommer du komma långt i livet? Change your life - Little Mix
Hur ser dina vänner på dig? Sex Apeal - Bueno Clinic
Kommer du att gifta dig? A little party never killed nobody - Fergie
Vilket är ditt livs temasång? Still into you - Paramore
Vilken är ditt livs historia? Marry you - Bruno Mars
Hur var gymnasiet? Ortens favoriter - Labyrint
Hur kan du fortsätta i livet? Don't you worry child - Swedish House Maffia
Hur kommer morgondagen att se ut? Dangerous - Michael Jackson
Vad är det bästa med dina vänner? Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna
Vad kommer hända nästa vecka? Bad Romance - Lady Gaga
Vilken sång beskriver dig bäst? Sweet dreams - Marilyn Manson 
Hur går ditt liv? Yesterday's gone - Frida Amundsen
Vilken sång kommer spelas på din begravning? This is it - Michael Jackson 
Hur ser världen på dig? Numb - Linkin Park 
 
Kommer du att ha ett lyckligt liv? Naturally - Selena Gomez 
Vad tänker dina vänner om dig egentligen? Krossa alla fönster - Maskinen
Vilken sång beskriver den personen du är attraherad av? Gentleman - Psy
Vad skulle du vilja säga till den nästa generationen? Thriller - Michael Jackson 
Har du en mörk hemlighet? We no speak americano - Yolanda Be Cool 
Hur kan du göra dig själv glad? Faller - Norlie & KKV
Kommer du att få barn? Fly on the wings of love - Olsen Brothers 
Vad är goda råd för dig? Girlfriend - Icona Pop 
Hur kommer du att bli ihågkommen? Save Tonight - Eagle-Eye Cherry 
Vilken är din dags sång? All That Matters - Justin Bieber 
 

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!