Sparkle in your eyes

Godmorgon! 
Jag klev upp vid halv sju idag, efter fyra timmars sömn. Har ingen aning om hur jag ska klara skolan och ännu mindre aning på hur jag planerat att klara natten utan sömn på skolans LAN, men det löser sig helt säkert, ska trots allt ha 1,5 l läsk och 4  PK. Vad annars ? Jag håller på att bli sjuk, precis inför lovet och allt ... ._. En grej jag kom på är att vi får lov redan nästa torsdag! Det är ju svinnice!  Vi märker hur bra uppdateringen kommer bli men vill önska er alla en trevlig helg och sånt! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!