Smile, it's free therapy.

Hej alla som läser det här och förlåt för att jag inte har bloggat dom senaste dagarna och det är för att det här hänt en personlig sak som har tagit mina krafter så extremt mycket och på det har jag legat hemma sedan i måndags med feber som inte vill ge sig, men nu är det lite bättre så ska på KU idag och sen hoppas jag på att kunna gå till skolan imorgon!
Saknar mina små vänner så jättemycket, speciellt igår då jag överförde bilder från mobilen till datorn och alla konstiga bilder kom fram! Ska krama igäl folk imorgon verkligen! Saknade är så stor!
 
Idag har jag också två flätor med keps, brukar ALDRIG ha så här annars då jag inte gillar hur jag ser ut med flätor men jag tänkte fuck it varför inte, mitt hår ville inte sammarbeta med mig så det var enklast!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!