Sleep all day!

Klockan är halv 3 och jag ligger med en spyhink nedan för sängen. Illamående och huvudvärk efter lanet. Men lanet var verkligen jätteroligt och det är lätt nåt jag skulle vilja göra om! Första gången jag var vaken i 28 timmar utan att somna, mot slutet var jag så trött så att jag knappt kunde gå rakt och jag skakade pga av energidrickan som jag drack på natten. Mamma hämtade mig och Ello vid 11 så var hemma runt halv 12 och det första jag gjorde när jag kom hem var att jag böt om och gick och la mig och sov tills klockan var 6 och det var dax för middan.
Så det enda jag gjort har varit att sova! Så finns inte så mycket att skriva om. Ska försöka sova lite nu så jag mår bättre imorgon. Sen är det måndag igen och det betyder att vi går 3 dagar sen blir det lov! Ska bli jätteskönt men samtidigt ganska tråkigt då jag inte har nån aning om vad jag ska göra men det fixar sig säkert!
 
Hoppas ni har haft en bra helg :)
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!