Read all about

Jag och Dimitra vaknade runt 11 för att snuttisen skulle till skolan, så hon fixade sig lite och jag följde med henne till bussen! Nu ska jag fixa lite hemma, fixa mig och möta upp Alicia på stan! Ska kolla efter smågrejer och typ bara vara, kanske lyckas snylta till mig mat? Vem vet ? Senare idag dyker även en videoblogg upp som vi spelade in igår kväll med 20 random frågor som vi svarar på. Det är svinkallt ute så jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det löser jag nog med flera 10000 lager ? Eller något dylikt, för sjuk ska jag inte vara även om jag är det ! 
 
Nu ska jag sysselsätta mig, sen blir det staden ! Ses! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!