Pride for the life we fight to live

Godmorgon eller något, jag bloggar återigen från mobilen, blir enklast så på morgnarna. Har svinont i knät fortfarande men kan stödja på det någorlunda bra vilket bara får mig att bara halta lätt. Klev upp lite senare än vanligt men hann med allt jag skulle, och kom på att jag klarade gårdagen helt sockerfritt (godis, kakor, läsk, socker i teet) och det är väl även målet idag! Sen efter skolan ska jag passa Makar då Alicia skriver nationella i svenska och mamma är på inskrivningsbesök på Akademiska. Vi har inte fått någon tid för operationen men det är Bypass som dem ska utföra på hjärtat. 
 
Kom på att jag måste skriva klart en uppgift i skolan som skulle vart inne igår och göra en PP presentation till andra lektionen, men vi får se om jag pallar, får prata med Håkan annars, går alltid att lösa sånt !  
 
Jag idag:
 
 
Tröja: H&M
Leggings: KappAhl 
Mugg: KU Hösten 2012/Våren 2013
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!