Pacific Rim

Igår natt satt jag och en kompis och kollade på filmen Pacific Rim. Jag satt i mitt rum och han satt hemma hos sig och sen satt vi på filmen samtidigt och satt och diskuterade filmen samtidigt som vi kollade på den. Det var jättekul och filmen var riktigt bra så här kommer en recension :)
 

Pacific Rim

 
Pacific Rim är en science fiction film som kom 12 Juli 2013. Filmens handling är att världen blir attackerade av stora monster som kommer från havet, Kaijus. För att rädda världen bygger människorna jätterobotar, Jaegers som styrs av två piloter. Två piloter som i roboten blir ihopkopplade genom hjärnorna för att kunna styra roboten.
 
Filmen är riktig bra och spännade och den liknar inte nån annan film då man kan se hur mycket tid dom har lagt ner på att sitta och rita alla monster och robotarna. Alla robotar och monster ser olika ut och man ser verkligen alla detaljer. Det är en film jag verkligen rekomederar till verkligen alla personer inte bara dom som tycker science fiction filmer är bra!
 
Här är trailern till filmen
 
Filmen får 5 av 5 från mig!
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!