My heart beats fast

Gud vad jag lagt undan bloggen hela dagen, men haft smått fullt upp då mamma skrivs ut imorgon och då har jag städat hela lägenheten. B.la. Våttorkat golv, bäddat om sängar och dammat av alla möjliga hyllor och hörn! Sen senare på kvällen blev det en sväng på stan, hade lust att kika lite i affärerna och det var precis det jag gjorde! Fick med mig en tröja och ett par trosor och allt för bara 45 kr, känner att jag fyndade ordentligt då endast trosorna kostade 45 kr med originalpris! 
 
Imorgon vet jag att pappa kommer hit vid tio för att laga lunch osv, sen ska vi åka och hämta mamma! :D Lyckan jag känner varje gång jag tänker på att hon kommer vara hemma nu är underbar! Jag har aldrig varit borta från mamma så länge (jo, när jag reser men det är en annan sak.) Kommer lägga ut en såndär spotify-lista som Dimitra la ut inom kort! Kommer kanske lägga ut en playlist här också <3 Ser riktigt fram emot helgen då vi har konfa på lördag och på söndag ska jag på mitt första dop (förutom mitt egna) så jag är riktigt pepp! :D
 
Annars hörs vi imorgon babes ! <3
Bilder från instagram. Bild 1: Sms till mamma med texten "Jag älskar dig" Bild 2: Jag på bussen igår påväg från KU Bild 3: Lyckades ÄNTLIGEN sätta ett datum på ett avslutat kapitel i mitt liv <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!