Miss Movin' On

Så lycklig jag är! Ni fattar inte min lycka när jag kommer till skolan och folk säger "Vart har du varit", "Du är tillbaka!" eller lyser upp i leenden när dom ser en. Jag kan inte bli lyckligare just nu, för första gången i mitt liv känner jag mig älskad och att folk vill ha mig i sina liv.
Jag vet att jag kan vara lite pain in the ass typ en större del av tiden, men that's how i am och oftast säger jag alltid förlåt om jag känner att jag går för långt.
 
Plågade mina två snyggigar idag, Harald och Hamid sorry boys! Love you guys ♥! Hahah tycker så synd om dom, måste stå ut med mig! Förlåt killar verkligen jag vet att jag är jobbig!
 
Annars har jag varit på ett riktigt bra humör hela dagen, skrattat och haft ett leende på läpparna hela dagen! Älskar sånna här dagar verkligen! Nu ska jag flytta runt i mammas rum så jag kan ta lite bilder sen ska jag försöka fixa en liten halloween sminkning på Kiki.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!