Luftstrupen

Sitter i köket och fryser medas jag kollar på Prinsessan och Grodan. Blev hemma idag då jag inte kunde få fram något ord fram tills 2. Vet inte om jag har skrivit det här men jag har lyckats skada mina mjukdelar av luftstrupen så min hals vill verkligen inte sammarbeta med mig just nu och jag har svårt att andas. Var hos en läkare i tisdags och dom tror att det ska läka av sig själv men jag har ett återbesök nästa vecka på fredag.
 
Annars så blir det skola imorgon och det blir dessutom att stanna tills lördag då det är lan i skolan och jag tänker spendera min tid där. Om nån hade sagt till mig för 1 år sedan att jag skulle spendera min fredags kväll och lördags morgon på min gymnasieskola skulle jag skratta dom i ansikte och fråga om dom var dumma i huvudet. Men nu ser jag faktiskt fram till det för jag får spendera tid på ett ställe där jag trivs med personer som jag älskar :)
 
Nu ska jag kolla klart på filmen och sen ska jag försöka göra lite skolarbete!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!