I'm the trumpsta MOTHERFUCKER

Godmorgon för vissa och fortfarande ingen sömn för andra. Just nu sitter vi och lirar Minecraft men jag ska strax byta till Sims och lira det ett tag. Har inte sovit ett piss sen ett dygn tillbaka så jag är aningen hyper men det är chill ska ju fan sova på söndagen... Ni vet 7 dagen var en vilodag... HA-HA nu var jag allt rolig... 
Jag kommer säkert sitta och skratta åt detta inlägg när jag väl läser det efter att jag fått min sömn men det är skitesamma #YOLO. 
 
Jag är liiite hungrig så håller på å kolla när Subway öppnar, tror vi drar dit vid 11 tiden någongång men vi märker... Nu ska jag kolla på LoL finalshiet i turneringen så jag ska sluta bloggish nu.. 
 
P.S. Ni kan söka efter #itgulan på instagram och få fram bilder som jag och Dimitra tagit detta LAN. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!