IDAG SMÄLLER DET!

 
 
Detta är bara en liten del av vad som följer med mig i väskan under helgens LAN. Dock ska jag inte sitta och dricka te, teet kommer ersättas med läsk och PK. Teet ska Dimitras storasyster Maria få av mig! Kepsen får vi se om jag har på mig eller inte, gillar den men kanske får den stanna hemma. LAN:et hålls alltså på vår skola för våra elever, det är till för att vi helt enkelt är IT-människor hela bunten. Dimitra och jag kanske till och med lirar lite Minecraft men spel som LOL är inget för oss. Vi kommer förmodligen köra LIVE-updates från LAN:et under natten så håll utkik för det kan bli spännande  ;) <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!