Get one another

Lagom äcklig och lagom sjuk är exakt det som beskriver mig just nu, har levt i min oversize-tjocktröja sedan igår kväll och håret är flottigt och äckligt men inte fan har jag ork till att tvätta det! Sitter istället och gör ingenting på datorn, ska nog planera veckan och börja på ett veckoschema där jag ska ha inplanerat vad som görs när. Måste även läsa ryskaläxan men eftersom jag inte ska till skolan, varken måndag eller förmodligen tisdag så blir även veckans lektion inställd för mig.
 
Det är riktigt tufft att vara sjuk när mamma inte finns här och pysslar om en, det är nog första gången jag inte blir ompysslad av någon utan får göra saker och ting själv, och jo visst växer man som person men man vill bli omhändertagen som ett litet barn, finns inget bättre.
 
Om jag mår bra imorgon ska jag sortera alla kläder jag har, städa inne hos mamma då hon kanske skrivs ut måndag eller tisdag och sedan laga mat, vad det blir vet jag inte än men gott borde det bli! Är även sjukt glad att jag är hemma själv mellan 8-15 för jag kan dunka musik och vara mig själv och typ skutta runt naken och bara leva livet.. Nej men ni fattar, när man bor med en sjuk mamma, kusin/gudmamma och ett barn på 4 år så är det inte alltid så jävla lätt med allt som sker runt omkring en. Men jag försöker mitt bästa och jag lyckas ganska så bra... 
 
Nu ska jag gå och bomba min kropp med medicin och sedan sova, är satans trött och vill ta mig upp tidigt imorgon. 
 
Godnatt 
Bilder tagna nyss... Ansiktet är fult så det fick inte vara med.. <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!